Hoe kan ik een bruine kleur opbouwen?

Ik heb van mezelf een erg bleke huidskleur en echt bruin word ik niet, des te sneller verbrand ik, ondanks dat ik zonnebrand gebruik. Is het mogelijk om een bruinere tint langzaam op te bouwen op natuurlijke wijze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
zelfbruinende creme?

Het beste antwoord

Je moet vooral niet tussen 12 en 3 uur lang in de zon zitten, dan verbrand je erg snel. Je kunt het beste gewoon een kwartier/twintig minuten in de zon zitten. En ook after sun gebruiken. Als je blijft verbranden met je zonnenbrand, moet je gewoon een hogere factor nemen, of misschien ligt het aan het merk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop gewoon van die zonnebruin pillen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door voor het mooie weer een paar keer onder de zonnebank te gaan, kun je je huid alvast wat laten wennen aan de uv straling. niet te lang 10 min is genoeg. in het begin zul je vast wat verbranden, maar daardoor gebeurd dat in de zomer minder. gebruik wel altijd zonnebrand. start met een hoog factor en bouw dit steeds en beetje af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan elke dag 5 minuutjes op je rug en 5 minuutjes op je buik in de zon gaan liggen, dit kan je dan langzaam opbouwen
alleen dan niet tussen 12 en 3, maar ervoor of er na
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde. Ik nu elke keer 15-30 minuten in de zon liggen. Eerst op mijn rug dan op mijn buik. Na een paar weken ben ik echt aardig bruin. Terwijl ik dacht dat ik dat nooit kon worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dit doe je tussen 12 uur en 3 uur. Eerst korter, later langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de ongezondste tijd om te zonnen, zeker als je een bleke huid hebt: meer kans op verbranding dan op een mooie tint.