Ze schijnen nogal duur te zijn? Probeer iemand te vinden die er één heeft. Als je een stek hebt dan is de kans op succes enorm groot, het is bijna "onkruid" als je de snelheid ziet waarmee zo'n plant groeit.

In de bron veel info over stekken van deze plant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou zeggen probeer het hier is:
http://www.plantashop.nl/?gclid=CPOk7I2m9qICFYg33godiUGqkw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hallo, ik ben geen hovenier. Zie inlog goodie. Mochten ze aloe vera planten hebben, krijg ik ze wel gratis thuis bezorgt boven de 750 euri :) :) :). Yeeej !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, het spijt me. Ik heb niet verder op de site gekeken en al helemaal geen account aangemaakt. Ik wist niet dat ze 750 euro vroegen voor de Aloe Vera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem, t' is al laat ;)
Bij een Intratuin of Tuinland o.i.d.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woon je in de buurt van Eindhoven, Amsterdam of Leeuwarden?
Dan is er op marktplaats wel wat in de buurt te vinden:

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?stop_force_description_search=1&from_searchbox_advanced=1&q=aloe+vera&g=1847&qsf=0&postcode=&distance=&search=Zoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuincentra en bakker-hillegom hebben die plant tegenwoordig gewoon hoor :) intratuin heeft hem zeker

Toegevoegd na 2 minuten:
toevallig van de week nog op zitten zoeken omdat een vriend van mij er een had die op sterven na dood was...