Zie 9.4 uit de voorwaarden van goeievraag:
"Een Geregistreerde Gebruiker kan te allen tijde zijn Registratie beëindigen. Indien de Registratie wordt beëindigd, zal ilse media bij alle door de Geregistreerde Gebruiker geplaatste en naar de Website ge-uploade Inhoud aangeven dat deze is geplaatst door een anonieme Bezoeker. Indien de Geregistreerde Gebruiker wenst dat alle door de Geregistreerde Gebruiker geplaatste en naar de Website ge-uploade Inhoud volledig wordt verwijderd, dan wel onzichtbaar wordt gemaakt voor Bezoekers, dan dient de Geregistreerde Gebruiker daartoe een verzoek in te dienen bij ilse media via het contact formulier".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, jij hebt weer veel verder gezocht dan ik....ik zat in mijn profiel te neuzen ;-) +1

Andere antwoorden (4)

Gewoon niet meer komen ; je 'zakt' vanzelf weg als actief lid.In je profiel kun je dan eventueel je gegevens aanpassen /verwijderen en je avatar weghalen. Wanneer je daar echt prijs op stelt, kun je ook even contact opnemen met het beheer om je account helemaal te laten deleten. Al je vragen en antwoorden blijven danwel staan, maar als zijnde geplaatst door 'onbekend'.

Ik geloof dat je zelfs ook je eigen account kunt verwijderen, maar eerlijk gezegd kan ik daar geen knopje of instelling voor vinden (en ik ga het ook niet uitproberen !! ). Dus een mailtje naar het beheer zou moeten volstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je email notificatie uitzetten en gewoon niet meer op de pagina komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de Vaak gestelde vragen (FAQ):

Hoe verwijder ik mijn account?
Dit kun je via het contactformulier aanvragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met je score zit het er toch al niet in dat je een waardevolle antwoord machine wordt.dus wel of geen lid, niemand merkt het