wat betekent dat "this field is required ?

soms, niet altijd krijg ik dit onder het antwoordveld
het veldje met rood omlijnt als foutmelding
maar je kunt er verder niets mee
na een aantal keren dan toch maar op beantwoorden drukken lukt het wel weer ?
foutje in de site ?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heb ik ook regelmatig. Het lijkt vooral als ik weinig tekst typ en dan een bron geef. Ik moet het soms tig keer proberen en dan opeens wordt het antwoord zonder 'gemopper' verstuurd. Ben ook benieuwd wat het is!

Het beste antwoord

Het betekent dat het verplicht is om dat veld in te vullen. Anders kan de bijdrage niet verwerkt worden. Soms gebeurt het wel dat Goeie Vraag even hapert, en dat je die melding te zien krijgt. Voor de zekerheid kopieer ik dan altijd even de tekst die ik getypt heb. Dan vernieuw ik de pagina met F5, en vaak ik de hapering dan opgelost. Maar als het systeem mijn tekst niet verwerkt heeft dan plak ik die even weer in het bedoelde veld en probeer het opnieuw. Een soort bug is dat dan vermoedelijk geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
vaak ik = vaak is
Amadea
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik dacht eerst ook even dat ik per ongeluk de cursor in plaats bron of plaats link veldje had gezet maar dat is niet zo
hij lijkt pas te voorschijn te komen als je op beantwoorden klik
maar goed ik overleef het wel maar kon dit blijkbaar niet meteen rechtstreek aan de website beheerders kwijt vandaar hier even
Amadea
12 jaar geleden
Weet jij dat je via het Goeie Vraag Forum ook storingen door kunt geven? De moderators lezen en doen daar mee, dus die melden zulke dingen bij het beheer.
capthavoc
12 jaar geleden
dat heb ik geprobeerd maar ze staat niet bij d FAQ en als ik dan contact wil valthet ook niet onder een goeie afdeling te plaatsen
vandaar hier maar even
capthavoc
12 jaar geleden
de tip is handig verder kunnen we er denk ik toch niets aan doen hopelijk is het alleen een server probleempje bugje

Andere antwoorden (3)

Dat betekent dat je het veld moet invullen en niet mag overslaan.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
This Field is required, betekent gewoon: dit plekje/stukje is verplicht om intevullen...
Dus als jij een vraag steld en deze site was engels en je vergat de vraag intevullen dan komt zoiets er te staan