Hoeveel tijd mag er tussen twee dezelfde antwoorden op GV zijn zonder dat die wordt verwijderd?

Ik heb al een aantal keer tegelijkertijd met iemand anders een antwoord gegeven op GV en er zit vaak maar een paar seconden tussen de antwoorden. Ik vroeg mij nu af of de late antwoord dan wordt verwijderd, of zit er een periode tussen waarin dat mag, zoals een max verschil van 20 seconden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is de bedoeling dat een antwoord iets toevoegt, niet dat het een herhaling is.
Als je redelijkerwijs kan aannemen dat je tegelijkertijd aan het typen was, dan zit je met een antwoord dat (als het een lang antwoord is) misschien wel een paar minuten later is. Maar als het een kort antwoord is, praat je over een paar seconden.

Een antwoord wordt pas verwijderd als het een storende herhaling is, en ook als zodanig is gemeld. Maar als je vlak na elkaar ongeveer hetzelfde antwoord geeft, maakt het dus niet uit.
itsme
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
En zo is het.

Andere antwoorden (3)

als jij zelf het antwoord niet verwijderd blijft dit gewoon staan
en als je idd tegelijkertijd hebt geantwoord is dat geen probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
nee hoor, mijn antwoord is een keer verwijderd omdat hij teveel leek op een ander antwoord, maar ik weet niet meer hoeveel tijd ertussen zat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik heb dat nog niet meegemaat en ik geef ook wel eens hetzelfde antwoord {wel tegelijkertijd dan} als je idd uren naderhand nog een zelfde antwoord geeft is het niet meer als normaal dat het verwijderd wordt
Dat hangt helemaal af van de tolentie die de Moderatie hierin heeft....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal wordt 10-20 minuten aangheouden als redelijk voor een dubbel antwoord. Wordt het langer, dan loop je het risico dat er gemodereert wordt.