Hoe lukt het om in de maand meer dan 2000 punten te krijgen?

Keek net even bij de tot 10 deze maand. Er staan er een paar bij die dus zoveel punten hebben behaald. Hoe lukt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel vragen beantwoorden. en vragen aan XiniX hoe hij het doet :P (die heeft er zoveel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja....dat wist ik niet. Hoe heeft ze dat dan gedaan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, wat zielig zeg. Dacht dat hij een vrouw was.

Het beste antwoord

Even een antwoord van iemand die dat wel eens overkomt, 2000 punten in een maand.

Vooral niet door extreem veel antwoorden te geven, maar te zorgen dat je antwoorden relatief correct zijn en dus gewaardeerd worden.

De meeste dagen heb ik 20-40 antwoorden gegeven. Zou je dat met grofweg 22 dagen per maand online vermenigvuldigen heb je slechts 700 punten.

Elke vraag die ik beantwoord krijgt gemiddeld een duimpje omhoog. Weer 700 punten

totaal 1400.

een op de zes antwoorden wordt beste antwoord. Dus dat is 1100 punten in een klap.

Zit je op 2500 punten per maand, bij 30 antwoorden per dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

* elke dag inloggen
* veel, heel veel (goede) antwoorden geven
* door goede antwoorden te geven, veel plusjes, beste antwoorden en medailles te verdienen

Dan kan het hard gaan hoor.. geen probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf een moment kan je 100 antwoorden per dag geven.
En 30/31 dagen in een maand, reken maar uit :)