Mag een docent erover praten met andere leerlingen om in een andere leerling de tas te kijken?

Er is een docent die zonder mij bijzijn met haar andere leerlingen in mijn tas wouden kijken ze heeft het net niet gedaan, maar mag dat?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.4K
tinus1969
2 jaar geleden
Als je er niet bij was, hoe weet je dan wat er is gebeurd? Kan het een roddel zijn?

Antwoorden (2)

Ja dat mag. Praten mag je over bijna alles.
2 jaar geleden
Praten is vrij iedereen mag zijn mening hebben
Officieel heeft iedereen zijn recht dat er niet met z'n spullen gekloot wordt zonder toestemming van de persoon in kwestie

Maar der zullen altijd situaties zijn waarin iemand gelijk zal handelen hebben ze het over wapens pistool messen .... het zwaardere vuurwerk .... drugs dan kan je als reden hebben voorkomen beter dan genezen.... maar daar heb je Amerika.voor als.voorbeeld

Als.je gewoon een fatsoenlijk persoon bent die zich gedraagt dan heb je ook niets te vrezen

Het zijn rare tijden en veel mensen doen vandaag de dag veel domme dingen laat je eigen daarin niet mee slepen
Beter spijt hebben voor je iets doet da erna dat bespaard je een hoop ellende