Waar kan je nog 'Silly Putty' kopen (in Nederland)?

Een aantal jaren geleden zag ik het nog maar nu niet echt meer. (Het liefst een winkel die overal filialen heeft, heb geen zin om te reizen.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.7K

Antwoorden (4)

Volgens mij Euroland. Of een andere 'knakenhal'. En volgens mij heeft de Bart Smit het ook nog wel. Misschien dan niet dat precieze merk, maar wel een soortgelijk product.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het ook zelf maken! Kijk op: www.hoedoe.nl
Of het nog ergens te koop is, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier op deze site kun je Silly Putty nog volop kopen:

http://cgi.ebay.nl/Silly-Putty-Egg-Bounce-Putty-Various-Colours-New-/260595271280?cmd=ViewItem&pt=UK_Toys_Games_Games&hash=item3cacb04670

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij Action kun je het ook kopen het heeft dan wel een andere naam. Bij Intertoys is het ook te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het laatst nog een paar potjes gekocht voor een activiteit...

bij de action is het te koop onder de naam foam putty voor 2 euro per potje als ik me niet vergis.

mocht er nu geen action filliaal in je buurt zijn dan kun je het op onderstaande link ook nog online bestellen, hoef je helemaal de deur niet uit :) voor € 1,59 + 0,50 verzendkosten dus t scheelt je maar 9 eurocent ;)

dit zijn overigens dezelfde potjes als die bij de action te koop zijn.

succes ermee!