zaalvoetbal benodigdheden?

Ik en vrienden willen een zaalvoetbal team opstarten maar wat is het minimaal aantal spelers dat nodig is, maximaal aantal spelers? hoeveel kost het per jaar voor aan de knvb? wat is de leeftijd die je hiervoor nodig hebt? Hoeveel en waar bestel je shirtjes voor je team?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.8K

Het beste antwoord

Ik zou bij een club gaan, hier kan je meestal zelf ook wel een team opstarten, contributie zal zo rond de 150 euro liggen denk ik. als je zelf een team/club gaat oprichten moet je er ook voor zorgen dat je een zaal huurt, standen doorgeven en nog wel een aantal dingen. hier gaat veel werk in zitten.

Dan nog antwoord op je vragen
Minimum aantal spelets is 5 waarvan 1 de keeper.
Miniumum leeftijd is 16

kijk anders voor meer regels bij de bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik een voetbalclub in de buurt zoeken en alles aan hun vragen.. Het verschilt altijd met de contributie en kleding bijdrage. Bij ons kost het bijv 160 euro en bij andere weer 130.