Welk rekeningnummer gebruikt de belastingdienst voor de belastingteruggave?

Ik ben benieuwd wat ik in de afgelopen jaren als belastingteruggave terug heb gekregen maar ik kan de bedragen niet terugvinden. Bij bedragen die af/bij komen staat altijd het rekeningnummer. Met dit rekeningnummer kan ik dus gericht zoeken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (4)

Probeer deze heel bekende eens:

P002445588
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ken 'm inderdaad uit m'n hoofd... Helaas!!
Giro 2445588.

Toegevoegd na 59 seconden:
Opgezocht in mijn afrekeningen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik stort op en ontvang van rekeningnummer NL86 INGB 0002 4455 88 (dit is het hele nummer, dus de IBAN). Als je alleen het 'ouderwetse' bankrekeningnummer zoekt, dan is dat dus 2445588.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de Belastingdienst geld aan u overmaakt vindt u dat terug onder de volgende gebezigde omschrijvingen. Dus ook zonder nummer moet u het vinden.
Naam:BELASTINGDIENST
Omschrijving:MAAND AUG. NR. 708
....T------- VOORSCHOT ZORGTOESLAG 2013

Naam:BELASTINGDIENST
Omschrijving:TERUGGAAF NR. 708
H2001 IB/PVV 2012
(Kenmerk:2013..........3942455
IBAN:NL86INGB0002445588

Op de plaats waar punten staan heb ik de cijfers weggehaald
Voorbeeld uit dagafschrift ING